Aankomst in Costa Rica

Lieve allemaal,

Dit is alweer mijn derde dag in Purral, in Costa Rica. Best wel een raar idee eigenlijk, maar goed. Met mij gaat alles goed! De reis zondag is prima verlopen en we zijn dan ook keurig op tijd aangekomen in San José. Bij het vliegveld werden we opgehaald met een busje door Kitty, een projectlidvan ISOP die hier hetafgelopen half jaar stage heeft gelopen, en meteen naar onze gastgezinnen gebracht. Mijn 'ouders' (Orlando en Ana) lagen al te slapen dus heten zijmij welkom in hun badjas en gingen na even met ze te hebben gepraat (of hoe kan je dat noemenmet mijngebrekkige Spaans) vrij snel naar bed. Ik vond het ook erg zielig om ze wakker te houden als ze al om 6.00 weer op moesten. Hun zoontje (Travis, 6 jaar) had ik toen ook nog niet gezien, omdat hij lag te slapen. Met hun dochter(Tracy) van 15 heb ik wel een tijdgekletst. Zij spreekt best wel goed engels, dus datgaat ook wat makkelijker.

Ik wil graag nog wat meer vertellen over hoe alles hier is, maar ik moet echt van internet af omdat we zo naar San José gaan met de hele groep.

Hasta pronto!

Merel

Reacties

Reacties

Elly

Fijn te lezen Merel.
goede vlucht/aankomst en welkom!!!
geniet ervan!
Theo en Ell

Martine

Hallo Merel,

Ik heb via Elly je site gekregen. (Vind je vast niet erg?)
Ik vind het namelijk erg leuk om je verhalen te volgen, zeker nu ik as zondag zelf ook naar Suriname vertrek!
Super spannend maar ik heb er ook veel zin in!
Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt, het zal inderdaad wel even wennen zijn maar dat komt goed. Geniet er van!

Liefs Martine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!